علی صادقی در جمع مدیران روابطعمومی موسسه، هلدینگها و شرکتهای تابعه:
بازتاب بموقع و درست دستاوردهای صندوق ذخیره فرهنگیان وظیفه ذاتی و سازمانی روابطعمومی است
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، علی صادقی در همایش روابطعمومیهای موسسه، هلدینگها و شرکتهای تابعه که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی با حضور مدیران روابط عمومی این مجموعه برگزار شد، افزود: قدردان زحمات تک تک همکاران روابطعمومی در موسسه و شرکتها بوده و ارزش ویژهای برای این حوزه قائل هستیم. وی ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی به فعالان این حوزه در موسسه و شرکتها، تصریح کرد: امروزه روابط عمومیها تنها به ارسال پیامها و اطلاعرسانی محدود نمیشوند بلکه به عنوان مشاوران استراتژیک و دیدهبانان افکار عمومی، وظیفهای خطیری بر عهده دارند. مدیرعامل موسسه اظهار داشت: در دنیای امروز که سرعت تغییرات و تحولات بیسابقه است، افکار عمومی و مخاطبان ما نگاهشان به سمت روابط عمومی است که چگونه خود را با شرایط جدید وفق دهند و چه محتوا و اخباری منتشر کنند. وی با اشاره به اینکه برندینگ سازمان به عنوان هویت و اعتبار در مجموعه، یکی از مؤلفههای اساسی در موفقیت و پایداری هر مجموعه است، گفت: روابطعمومی نقش مهمی در ترسیم تصویر سازمانی و برند جدید موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان دارد و در این مسیر لازم است اقدامات خوبی که در مجموعه موسسه انجام شده و اخیراً شتاب بیشتری گرفته است، به درستی و به موقع به سمع و نظر مخاطبان و به ویژه فرهنگیان عزیز برسد. صادقی، موضوع همافزایی در میان روابطعمومیهای مجموعه موسسه در زمینه اطلاعرسانی و آگاهیبخشی به اعضا را بسیار مهم دانست و بیان داشت: همدلی و همگرایی در روابطعمومیهای مجموعه موسسه موضوع بسیار مهمی است، بنابراین باید به عنوان یک کل واحد در اطلاعرسانی عمل کنیم و فعالیتهای همدیگر را تقویت کنیم. پاسخگویی درست، حق طبیعی اعضای موسسه است مدیرعامل موسسه با اشاره به اهمیت تکریم فرهنگیان به عنوان ذینفعان و سهامداران اصلی این مجموعه، تصریح کرد: فلسفه وجودی و بقای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به وجود اعضا وابسته است. بنابراین، تکریم و احترام به این سرمایههای انسانی، نه تنها یک وظیفه اخلاقی، بلکه یک ضرورت استراتژیک است. وی افزود: هر کدام از اعضای موسسه اگر یک هزار تومان در موسسه سهم داشته باشد، حق طبیعی آنان است که از فعالیتهای موسسه آگاه باشند و ما باید پاسخگو باشیم. صادقی اظهار داشت: روابطعمومی هم باید دستاوردها، موفقیتها و سودآوری را منعکس کند و هم پاسخ سوالات و ابهامات اعضا را به درستی ارائه کند زیرا انتقال درست و بموقع اطلاعات به مخاطبان از ایجاد هرگونه حاشیه و شایعه جلوگیری خواهد کرد. وی در پایان با اشاره به نقش و اهمیت هوش مصنوعی در حوزههای مختلف، یادآور شد: نقش هوش مصنوعی را در روابطعمومی جدی بگیرید و از این ابزار بسیار مهم و گسترده برای انجام ماموریت خود استفاده کنید.
٠٨:٥١ / سه شنبه ٣٠ ارديبهشت ١٤٠٤ / شماره خبر: ٣٢٩ / تعداد نمایش: 250